Confesiuni de luni dimineata

Nu am avut niciodată probleme cu ziua de luni (si nici cu cea de vineri sau cea de de duminica seara). ☺️
Am inteles tristetea zilei de luni si a extazului de vineri de cand m-am reorientat profesional.
Am inteles ideea, dar nu s-a
schimbat nimic.
Nu sunt trista ca e luni si nici mega happy ca e vineri.
Oricum, timpul trece mult prea repede si mi-as dori sa se adauge inca vreo 5 ore; am mai auzit varianta “mi-as mai dori o zi intre sambata si duminica”.
Revin. Azi e luni si începe o noua saptamana. Superb!
Micul dejun, se spune, e cea mai importantă masa a zilei! Deloc de acord.
Nu-mi aduc aminte sa fi mâncat mai mult de o briosa, un croissant, o pernița cu crema de alune si migdale de la OMV, 2 banane, o felie de paine cu miere, un pumn de nuci sau migdale, 1 giant bar, mai devreme de ora 11.
Consider ca mâncatul consistent dimineata ia toata energia unuia si o folosește pentru a digera micul dejun!
Deci nu! Sunt de acord cu “sa ai ceva in stomac”, cum zice mama. Dar nu sunt de acord cu importanta acordată micului dejun.
Imi plac mesele întinse . Recunosc. Dar sa stau câteva ore, linistita, sa încerc din toate, sa le savurez. Nu pe fuga, cum se întâmpla sa fiu mereu dimineata ( de fapt mai tot timpul ).
Pentru mine orice masa este un ritual. Orice masa sau gustare este la fel de importantă ca si micul dejun. Si sa fie dese si variate. Cu cat mananci mai mult, cu atat ai mânca si mai mult. Si cred ca se știe despre ce vorbesc.
Nu ma tentează mesele copioase de dimineata, oricât de variate ar fi si oriunde m-as afla. Mai mult decat felia de paine cu miere si cafeaua de dimineata nu intra si nici nu-mi doresc sa intre.
Imi place cafeaua. Dar cafeaua buna, cea pe care putini o inteleg.
La fel ca si mâncarea, pentru mine cafeaua trebuie sa aibă un rost: sa o savurez!

Cappuccino cu scorțișoară

IMG_1952.PNG

Cappuccino to go

IMG_1948.JPG

https://www.facebook.com/CSS24CoffeeShopSolutions

Va doresc un inceput de
saptamana minunat!

“Don’t waste your life drinking bad coffee”

2 thoughts on “Confesiuni de luni dimineata

Leave a Reply

