Giant Bar | Batoane de ovaz

Am recunoscut ca sunt devoratoare de dulciuri. Si nu rezist tentatiilor, decat daca imi impun asta.
Nu am întotdeauna timp sa-mi fac ceva dulce, iar eu incep, de cand ma stiu, dimineata cu ceva dulce.
De cand am descoperit la Plafar aceste batoane din ovaz si fructe, parca nu mai am mustrări de constiinta 🙂

IMG_1884.PNG

Sunt de mai multe feluri! Toate imi plac la fel de mult. Sunt de post si nu conțin conservanți.

IMG_1886.JPG

Daca nu il am in poseta, sigur il gasesc in masina!

IMG_1888.PNG

Leave a Reply

