Fazan la cuptor cu ierburi

V-ati dat seama din ce am scris pana acum ca sunt adepta alimentatiei vegane si vegetariene. As fi ipocrita sa ma declar vegana sau vegetariana, pentru ca nu sunt. Mi-as dori sa fiu, dar nu se poate. As pune in situații delicate multă lume si cum nu-mi doresc sa fiu in centrul atentiei, ma adaptez si conformez.
Am toate motivele si argumentele necesare sa insist pe subiectul “you really are what you eat “!
Închid paranteza.
Azi ma bag in bucatarie la St Patrick Irish pub and Restaurant, din Centrul Vechi, de pe Smardan. St Patrick este locul meu de suflet. De ce, intr-o alta poveste. Liviu își dorește fazan la cuptor.

Am folosit:
( pentru mai multe persoane)

2 fazani ( proaspăt vânati ) à 1 kg
300ml vin alb sec
100ml otet de mere
3 morcovi
4 tulpini de apio
3 cepe rosii
5 cartofi
usturoi
foi de dafin
salvie
sare, piper
rozmarin
cuisoare, vreo 10

Cum l-am preparat:

Am tăiat fazanii in bucati, circa 16 bucati. Am tăiat legumele cuburi, am curatat usturoiul si l-am lăsat asa.

IMG_2550.JPG

IMG_2555.JPG

Am aranjat bucatile de fazan, dupa ce le-am tamponat cu hârtie, intr-un gastronom. Am stropit cu vin si otet. Am condimentat cu sare si piper si am adăugat ierburile aromate: foi de dafin, salvie, rozmarin, cuisoare.
Am adăugat legumele tăiate cuburi.

Vor sta la marinat, acoperite, cel putin 3 ore. Dupa care se baga la cuptor, la temperatura medie ( 160 de grade) pana se rumenesc cartofii ( punct de reper ☺️)

IMG_2558.JPG

IMG_2560.JPG

IMG_2556.JPG

IMG_2548.JPG

IMG_2547.JPG

IMG_2616.JPG

Leave a Reply

