La Maison du Chocolat

Nu am un motiv pentru care incep recomandările mele cu Chocolat. Am luat prânzul acolo, vineri 28. Nu am un top al locațiilor preferate, ci 2 categorii: cele de suflet si cele care se apropie de gustul meu, acolo unde nu comentez, ci doar savurez.
Nu am întâlnit inca vreun preparat care sa ma faca sa revin, dar locul in sine si acest meet my taste place mă cheama iar și iar 🙂
La Chocolat gasesc tot ce mi doresc. Devoratoarea de dulciuri face pauza acum, in afara de giant bar- ul si budinca din lapte de migdale cu cacao si nuci, pe care o fac acasa, nici nu ma gandesc la altceva . Deci, no sweets la Chocolat. Si nu am nicio problema cu asta. Nici macaronul prietenului meu si pain au chocolat ul nu mi-au provocat suferința 🙂

Meniul este atrăgător, are poze in care produsele arata apetisant rau, adica iti vine sa mananci poza. Ca si orice commercial, in care realitatea e alta, la Chocolat se apropie de adevăr.
Nu au multe variante vegan. Am ales Caviar de vinete cu orez si legume.
Imi place salata de vinete, aproape oricum e gătită, dar sa fie fara ceapa.

IMG_2287.JPG

Caviarul de vinete de la Chocolat este foarte ok la gust, o pasta fina data prin blender, nu am simțit ceapa, dar in schimb am simțit discret turmericul – nu am primit confirmarea bucătarului, deoarece ospatarul pe care l-am rugat sa ma ajute cu aceasta informație, nu s-a mai întors cu răspunsul 😊, si stiind ca si tăcerea e un răspuns, caviarul de vinete conține turmeric – care-i da un gust si o culoare aparte, fara sa deranjeze papilelor gustative si fara sa distrugă gustul de vânată. Bun! Ușor de facut acasa.

Am primit intr-un alt bol orez alb cu bob rotund fiert cu sare si atat.

IMG_2289.JPG

Legumele din al treilea bol sunt asezonate cu sos de soia si semințe de susan. A se pune pe grătar vânata, dovlecel, ardei si ceapa rosie, a se tăia cuburi mari si a se asezona cu sos de soia si semințe de susan.

IMG_2286.JPG

Caviarul de vinete cu orez si legume este vegan ( de post ) si costa 29.90 lei.
Nu e mult, daca iau in considerare locatia si numele. Asa ca, o idee excelenta pentru un prânz sau cina ușoară in timpul săptămânii, chiar si atunci cand esti frant de oboseala 🙂

Am băut un fresh de rodie.

IMG_2278.JPG

“La Chocolat ma simt ca la Paris, asta daca nu te uiti prin geam sa vezi arhitectura traditionala”.

TURMERIC

Turmericul sau curcuma face parte din aceeasi familie cu ghimbirul. Este numit si “sofran indian”, datorita culorii sale puternice, care il face atat de cunoscut in curry sau in colorarea naturala a mustarurilor. India e tara care l-a facut faimos, dar turmericul este folosit si in alte bucatarii asiatice din Indonezia pana in Taiwan.
Este unul dintre condimentele scumpe si extrem de pretuite in lume pentru gustul usor astringent, aroma discret piperata si usor amaruie, care da un gust unic mancarurilor. Ca sa iti faci o idee, este o combinatie de gust intre portocala si ghimbir.
Turmericul este folosit in medicina traditionala chineza si indiana ca un puternic antiinflamator, dar si in tratarea probelemelor sistemului digestiv.
(Sursa: Food Story )

IMG_2540.JPG

Leave a Reply

