My 5 Spices Dill Hummus | Humus cu marar si 5 condimente

IMG_3152.JPG
Imi place nautul. Si pe lânga asta, are o grămada de propritati nutritive: o sursă excelentă de fibre, vitamine B6 şi B9, acid folic, mangan, proteine şi minerale precum: fier, fosfor, potasiu, calciu, magneziu, cupru şi zinc. Inlocuiește cu succes proteina animală care imi lipseste din alimentatie.
Uneori il cumpăr uscat, dar de cele mai multe ori folosesc nautul prefiert.

Am folosit pentru humus, sau piure de naut:

•1 doza de 240 g naut ( 400 g cu tot cu zeama, pe care am stors-o si am pastrat-o )
•marar ( mult marar, o legătura)
seminte de susan, cam 20 g
•lemon ( iarba de lamaie praf )
•piper boabe negru
•piper roz
•seminte de chimen
•2 linguri ulei de măsline
•zeama de naut

IMG_3129.JPG

IMG_3127.JPG
Am mixat totul, in doua etape, adăugând treptat, putina zeama de naut, pana cand am obținut o pasta fina.

IMG_3131.JPG

IMG_3138.JPG

Acest amestec de condimente si marar e delicios. Se poate folosi si zeama de lamaie, in loc de lemongrass. Condimentul asta nu l-am gasit la noi…

IMG_3157.JPG

Leave a Reply

