Et Voilà: Caviar d’Aubergine | Salata de vinete cu praz

IMG_3369.JPG
Pentru ca ador ierburile si condimentele!
Am folosit doua vinete mari, pe care le-am copt la flacăra de araz. Păcat ca nu se transmite si mirosul cu poza.

IMG_3158.JPG
Nu stiu daca ati observat, dar unora le ies vinetele negre, gri, cenușii, ceva de genul. Ei bine, mie daca nu-mi ies ca la carte, nici nu le prepar. Vinetele trebuie copte pe aragaz, adica pe foc, nu la cuptor sau in tigaie.
Pentru cele 2 vinete, am folosit doua lingurițe pline de turmeric si doua de curry.

IMG_3357.JPG
Am adăugat 2 linguri de ulei de măsline si am condimentat cu sare de Hymalaia.

IMG_3353.JPG
Le-am dat prin blender. Am adăugat 1 lingura de seminte de susan si am mixat in continuare.

IMG_3358.JPG
Am tocat mult praz si l-am amestecat cu piureul de vinete.

IMG_3362.JPG
La final am pus petale de floarea soarelui ( evident, o alegere ).

IMG_3369-0.JPG
Salata de vinete a devenit in meniul franțuzeasc caviar. Voilà: caviar de vinete cu arome orientale 🙂
As mânca oriunde si oricând.

Leave a Reply

