My Nibble-Bars

IMG_3931-0.JPG
Eu si trezirea la viata. Nu asociez mereu diminețile cu alarma ceasului. Diminetile mele trebuie sa fie dulci. Fara excepție. Chiar daca am renunțat la zahar acum 6 ani, cafeaua e la fel de dulce fara zahar, pe care l-am înlocuit cu scortisoara. Antioxidant!
Ritualul meu de dimineata e acelasi: cafeaua sau cappuccino cu scortisoara si ceva dulce: giant bars, briose, miere, banane. Si mai nou batoanele mele din cocos-ovaz-susan-fulgi-de-migdale-berries-etc.
Nu-mi place niciun fel de baton cu cereale care se găsește pe piata. Au toate acelasi gust si daca citesc ce conțin, mai bine nu! Mananc mai degrabă un croissant! Nici macar cel de la Sturbucks, my Love!

Am folosit:
susan, fulgi de cocos, fulgi de migdale, goji, merisoare si agrise, miere, lapte de alune, banana, ovaz, stafide ( Müsli).
Am ameatecat pana cand s-au legat toate, am pus totul intr-un recipient rezistent termic, pe foaie de copt si am ținut la cuptor 30 de minute la 180 de grade.

Delicios, atât!

IMG_3914.JPG

IMG_3923.JPG

IMG_3928.JPG

IMG_3920.JPG

IMG_3996.PNG

IMG_3997.PNG

IMG_3995.PNG

Leave a Reply

