My aspiration is to be happy | Food included

La multi ani | Frohes Neues Jahr | Happy New Year | Felice Anno Nuovo si cam atat am reusit sa învaț pana acum, deși ma bate gandul sa învaț si o limba nordica sau araba. New Year resolution?!
Sper ca ati avut sărbători frumoase💃.
Cu dezmățul culinar am terminat a doua zi de Crăciun! Am petrecut traditional, cam ca toata lumea. O data pe an ma bucur de mâncarea traditionala si mesele festive in familie, acasa, in Maramures. La noi, in Ajun, miroase a sarmale si costite afumate😋.
Delicios, bun, dar o data pe an, maxim de doua ori ( Paste included ).
Din păcate mâncarea românească e destul de grea si fara un aport de vitamine si minerale, necesar organismului din zilele noastre. Iar daca te gândești la sănătate, la modul cel mai serios, nu ai cum sa-ti întăresti sistemul imunitar, sa te protejezi de bacterii si virusi, mâncând doar salata beuf, carnati, piftie, sunca, oua umplute, etc…
De accea, am revenit la rutina culinara.
Am facut aprovizionarea:
Legume (avocado, ardei, rosii cherry, rosii, ceapa rosie, praz, zucchini, morcov, fasole verde, castraveți, marar, pătrunjel ), mix de salata de la Mega Image, brânzeturi, somon fumé, specialitati de salamuri, de la Lidl ( cel cu fistic e senzational), fructe ( citrice, ananas, struguri, pepene galben, physalis), iaurt, oua. Acasa am mereu cereale integrale, miere, scortisoara, seminte.

Cum le-am combinat? Asa:

•Salata de rosii cu avocado

IMG_5589.JPG

IMG_5586.JPG
•Crostini cu creme de branza, somon fumé, rosii, ceapa rosie, castraveți

IMG_6066.PNG
•Omleta cu pătrunjel si marar

IMG_5860.JPG
Știți cum se face omleta perfecta? Si care e secretul: flacăra mica si capac. Atat. Devine pufoasa, nu trebuie sa o intorceti si in primul rând arata bine, mananci cu plăcere!

•Brânzeturi si specialitati de salam ( pe cate le gasesti doar la lidl, din păcate Limited Edition)

IMG_6060.PNG
•Eggs scrambled cu măsline, bagheta prăjită si fasole verde fiarta, cu parmezan

IMG_6058.PNG
•Brânza de vaci cu smântână si chimen, si brânza de capra, gratinata la cuptor

IMG_5695.PNG

IMG_5696.PNG
•Salata de ardei

IMG_6128.PNG
•Supa de zucchini cu legume

IMG_6129.PNG
•Păstrăv afumat si păstrat in brad!! De la prietena mea! Descalifica somonul!

IMG_5577.JPG

IMG_5578.JPG
•Nelipsitele cereale integrale, care nu prea lipsesc din meniul meu zilnic, indiferent de ora

IMG_6122.PNG

IMG_6125.PNG

IMG_6126.PNG

IMG_6123.PNG
•Supa mea de ceapa gratinata la cuptor cu Cheddar servita cu crutoane de paine, cu verdețuri a la Provence ( pe care o puteți savura la InFusion Coffee and Bistro, pe lânga alte preparate ale mele ) Me addicted ☺️

IMG_1579.JPG<
•Mereu prezenta salata asortată:

IMG_6131-0.PNG

Si bineînțeles diminetile cu aroma de cafea Moak❤️ pentru ca viata e prea scurta sa mi permit sa beau cafea proasta 😊

IMG_6117-0.JPG

IMG_6118-0.PNG

Sa aveți zile minunate!

Cu drag,
Anamaria

IMG_6037.JPG

Leave a Reply

