In Harmony with Myself | Rediscover. Grow

You know that saying, love at first sight? Ăsta a fost impactul meu cu Pilates. Si daca e dragoste, atunci inseamna mult!

I am addicted!

Am auzit de Pilates, asa cum am auzit si de celelalte clase si cursuri de antrenament. Nu le-am incercat pe toate, dar niciuna la care am fost nu m-a facut sa revin.
Sportul pentru mine trebuie sa fie relaxare, sa-mi placa, in nici um caz nu sa mă chinuie, să ma oboseasca pana la epuizare, mai pe șleau, daca -mi dau duhul, m-ai pierdut.
Pilates, din punctul meu de vedere nu e un sport, este o educație. Inveti sa respiri si sa-ti tii corpul intr-un echilibru perfect, integranta-le in viata de zi cu zi, in acelasi timp antrenându-ti toate clasele de muschi, treptat.
Am învățat sa-mi îndrept coloana, ca o marioneta, si sa respir! Am incercat si la volan! Funcționează! Si cu siguranță, cu timpul, exersand pozitia, devine rutina si mergi pe strada ca o gazela.
Mișcările sunt lente si gratioase, și mi aduc aminte de balet!
Partea frumoasa la Pilates e ca exista mai multe etape ale exercitiilor in care, indiferent daca esti începător sau avansat, gasesti o provocare.

Mai multe despre Pilates aici:
http://www.sfatulmedicului.ro/index.php?action=HealthCenterPrezentare&module=Mobile&qsa=viewArticle&id=11476

Pilates in câteva imagini:

2015/01/img_7707.png

2015/01/img_7710.png

2015/01/img_7712.png

2015/01/img_7711.png

2015/01/img_7705.png

2015/01/img_7713.png

Si video:
http://youtu.be/F4JfCtcG8VI

Love,
A

Leave a Reply

