My juicing | I ll do it again

2015/03/img_5388-0.jpg

When was the last time you did something for the first time?😊

Dupa cele 3 zile de juicing:

*o sa repet cat de curând
*am scăpat de o stare apatica enervanta
*am scăpat de toxinele acumulate si pe care le-am resimtit, unele măsurate in 2,5 kilograme in jurul taliei care
m-au stresat grav, altele prin stările oscilante 
*disciplina
*multe vitamine
*se poate trai si fara cafea fara nicio problema

In prima zi, spre seara, s-au accentuat durerile de cap începute pe la prânz, devenind insuportabile spre seara. E firesc sa ai simptome neplăcute, si nu trebuie sa renunți.
A doua si a treia zi m-am simțit excelent.
Am continuat si dupa detoxifiere cu o alimentatie ușoară, vegetariana: năut, orez negru, legume multe, migdale, caju, nuci, curmale, salate si fructe. Beau in continuare sucurile, nu 5 pe zi, ci doar 1. Gazpacho Juice nu a foat deloc pe gustul meu, nu am reușit sa-l beau. Deși a doua zi, l-am încercat fără ceapa, a treia zi l-am abandonat si l-am înlocuit cu Sunset Blend Juice.
In afara de cele 5 sucuri, am consumat apa cu lamaie si ghimbir dimineata si iar cina era sub forma de câteva legume înăbușite in prima seara, o salata mică de cruditați in a doua si câteva legume la grătar in a treia si ceai.
Nu am avut senzație de foame. Iar faptul ca aceste sucuri sunt foarte bune la gust, te ajuta sa duci dieta pana la capăt.
La final esti mândru de tine ca ai facut ce ti-ai propus.
Recomand cu drag! Senzatia si sentimentul real nu pot sa le descriu. 
Cele 3 zile trec oricum, cu sau fara ea. Dar cu ea e mult misto 🙂 Ai facut ceva pentru tine, pentru sănătatea si starea ta de bine. Simți triumful spiritului asupra controlului. Realizezi ca de fapt nu ai nevoie de atâta mâncare ca sa funcționezi. Si e fantastic sentimentul ca poti face fata tentațiilor. 

Dupa aceste trei zile, intri in inerție, dispare pofta de mâncare. 

Combinațiile de mai sus sunt orientative, si clar poti sa-ti creezi sucurile in funcție de preferințe.

Bineînțeles ca n-am scăpat de ironii si am ascultat tot felul de teorii. 

In timp, peste câțiva ani, ca acum totul e frumos si bine, organismul iti va zice MERSI.
2015/03/img_5394.jpg

2015/03/img_53601.jpg

Aici inca o data meniul pentru cele 3 zile 🙂

Detox

Astept trăirile voastre 😊

Cu drag,
Anamaria

Leave a Reply

