Chia | These wonderful seeds

Dupa ce am citit multe chestii interesante despre semințele de Chia, le-am introdus in meniul meu deoarece, pe lânga cantitatile semnificative de zinc, B3, B1, B2 sau calciu, aceste seminte mai contin proteine si Omega 3.

Mai multe informații depre semințele de Chia aici: Chia

Ieri am incercat o budinca de Chia cu ciocolata, cu ceai de menta si fresh de mandarine, iar azi am folosit iaurt, căpșuni si stevie.

*Căpșuni 100g

2015/03/img_7110.jpg

*Chia 90g

2015/03/img_7113.jpg

*Iaurt grecesc 10% grăsime ( este foarte cremos) 250g

2015/03/img_7115.jpg

Le am amestecat, am pus câteva picături de stevie,

2015/03/img_7122.jpg

iar la final, fulgi de migdale

2015/03/img_7129.jpg

2015/03/img_7143.jpg

Semințele de Chia le-am gasit la Plafar.

Cu drag,
Anamaria

Leave a Reply

