Super – Food not that super

2015/06/img_3434.jpg

Aceste superalimente contin valori nutritive, iar introducerea lor in alimentatie aduce cu sine numai lucruri pozitive din punct de vedere al sanatatii noastre. “Esti ceea ce mananci”, adica starea ta de buna sau proasta dispoziție are legătura cu alimentatia.
Super Food sau superalimentele nu fac minuni. Ar trebui sa facă parte din alimentatia noastra echilibrata de zi cu zi.
Doar ca in spatele unora se ascund multe calorii, de aceea trebuie consumate cu moderație.

Un avocado mediu are aproximativ 400 de calorii si chiar daca suntem la capitolul sănătate, grăsimea tot grăsime e. Iar varianta Guacamole si niste Tacos lânga, o bomba calorică.
Varianta light: 1 ou cu putina lamaie, rosie si coriandru.

Mult iubitul hummus, daca reusesti sa te limitezi la doua linguri. Dar daca il mananci ca pe ciocolata sau chipsuri, alarma! Hummus-ul e bogat in proteine, dar o lingura are cam 90 de calorii care se pun pe talie.
Mai bine il prepari acasa cu mai putin ulei si in loc de Tahini pui iaurt.

Nucile si alunele de toate felurile: ne livrează magneziu, vitamina E si omega 3. Dar si grăsimi si calorii cat China. Aviz castroanelor si pungilor pline.
Mai bine presarate peste salata, maxim 15-20 de grame.

Fructele uscate. Mai bine mananci bomboane sau Haribo. Contin fibre, e adevarat dar si tone de zahar si calorii. Mai bine fructe proaspete!

Love, 

Anamaria

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s