Idealuri si principii necoruptibile

Am descoperit Coffee Map Roastery din intamplare.

Acolo m-am intalnit cu Ana, prietena mea de suflet. Cel mai bun om din lume, de un bun simt iesit din comun, chiar daca ar avea motive sa fie si aroganta, sa fie si fitoasa si cu nasul pe sus. Chiar are cu ce. Dar nu o face. Coboara de pe podium si luxury, isi ia niste blugi si un tricou basic, dar de buna calitate, si cand ajunge in tara ma suna sa ne vedem. Mereu. 

De fapt pot sa spun ca oamenii pe care i-am ales sa faca parte din viata mea sunt toti deosebiti. Mi-au fost mereu aproape. Iar cand am hotarat sa fiu singura, au inteles. Singura in multime, vreau sa spun. Singura din orgoliu sau  din alte motive, alegerea mea.

Am invatat de a lungul anilor si mai ales in ultimii ani ca trebuie sa am rabdare. Si daca am rabdare se limpezesc lucrurile si devin mai clare. Si am mai învățat ca spunem multe si facem prea putin. Si lecția mea cea mai de pret e ca vorbele conteaza prea putin si ca faptele, de fapt, sunt cele care valorează . Am auzit multe, am crezut multe. Dar asta la trecut. 

I love everything beautiful: including people.

Idealurile si principiile mele sunt necoruptibile.

Faptul ca oamenii sunt diferiti, m-a ajutat in evoluție. Unele lectii le-am prins din zbor, pe altele le-am trăit la o intensitate maxima. Iar cand incep sa ma întreb lucruri inseamna ca directia e gresita si ca ar fi mai bine sa nu merg mai departe.

I took a deep breath and let it go.

Asa am ajuns la Coffee Map, o cafenea mica si cocheta cu cateva mese pe trotuar, unde toata lumea e prietenoasa. Pe terasa eram doi maramureseni: eu si Mihai Morar 🙂
Si dupa a venit si Ana. Ea a  baut un americano, iar eu un cafe latte -2nd best after Ted’s Coffe 🙂 – si am mancat un croissant, la fel de bun ca si la Rue de Pain, unde n-am sa mai merg. Sunt haotici, nu sunt pregatiti…Pacat. Imi placea mult locul ala. Dar parca ultima oara au intrecut masura…Comada a venit pe rand, intr-o ora, in conditiile in care nu s-a comandat nimic complicat: ceai de menta ( a venit de musetel), caffe latte, croissant, limonada si o tarta cu fructe. Cafeaua mea a venit fara scortisoara. Croissantul a venit intr-o punga de hârtie, scuzandu-se ca au rămas fără farfurii, asta nu e atat de grav. Si tot asa. Managerul nu a vrut sa vorbeasca cu mine, iar chelnerul, care nu avea nicio vina de fapt, haosul de acolo avand legatura cu organizarea si fluidizarea comenzilor, mi-a ascultat doleantele si mi-a dat dreptate. Parca m-as intoarce ca a fost dragut, si-a cerut scuze si mi-a dat la plecare o cutie cu prajituri din partea casei si scuzele de rigoare.

Dar parca nu m-as mai intoarce acolo, ma agita situatiile de genul asta. Si universul a venit cu o varianta mai buna, ca de obicei 😊

Este un loc pe care-l recomand cu drag.

   
   
Coffee Map Roastery |Str. Beller Radu nr.26

Love, 

Anamaria

Leave a Reply

