GIMME SUNSHINE & GOOD FOOD

Am petrecut vreo doua ore frumoase la Atelier Gourmanderie. Papilele mele gustative
pretențioase nu au avut ce sa critice.

 Mi-a placut alegerea fina si cu atenție a ingredientelor, designul din farfurie si vesela de calitate. Salata chevre chaud, cu bulete din crema de brânza de capra cu susan, asezate pe bucăți de pâine de buna calitate si smochine, aliniate pe un amestec de frunze verzi, mi-a placut combinația. 

Caracatița pe pat de legume perfect gătite si condimentate, fără prea mult usturoi, arata ca si-n Four Seasons 5*:)

Am gustat si pizza, al carei aluat are secretul italian, pe care multi încearcă  sa-l imite. 

Terasa este cocheta, cu accesorii de calitate si cu grija alese, no smoker friendly, pentru ca nu permite legea, fiind acoperită cu o prelata. Nu am avut nicio problema sa ies de pe terasa si sa fumez in fata ei.

Mărul in foietaj cu mascarpone si caramel: mi-a placut ideea. Dar nu este pe gustul meu. 

Revenim cu siguranța. 
    

    
 

Mai multe detalii, plus prezentarea lor sofisticata, poze sau meniul, le găsiți aici:

http://www.ateliergourmanderie.ro
Love, 

Anamaria

Leave a Reply

